søndag den 7. juli 2013

Wonderful Colorado

Så er min tur til USA endelig begyndt. Har brugt de første fire dage i Colorado, and I loved it :) Mig og min værtsfamilie boede på et hotel i Manitou springs, hvor der var nem adgang til forskellige seværdigheder.
Jeg har været ude og se Garden of the Gods, Seven falls, Cave of the winds, Pikes Peak og meget andet. Pikes Peak er faktisk en del af Rocky Mountain, så nu har jeg også set noget af det :D
Naturen var helt anerledes end hvad jeg var vant til i Heppner, hvor jeg boede som udvekslingsstudent, hvilket gjorde det endnu mere spændende.
Første gang i Colorado, og det bliver i hvert fald heller ikke den sidste ;)
Translated: My trip to the US has finally started. The first four days I spent in Colorado with my hostfamily, and I loves it. We stayed at a hotel in Manitou Spring, so we would be close to all the things we were going to see.
I have seen Garden of the Gods, Seven falls, Cave of the winds, Pikes peak and many other things. 
The nature was very different from what I was used to in Heppner, where I spent my year as an exchange student.

Colorado i solnedgangens skær.
Colorado in the light of the night.

Manitou Springs.

Manitou Springs.

Sød resturant i Manitou Springs.
Cute resturant in Manitou Spring

I Manitou Springs.

Mine værts forældre i Manitou springs.
My host parents in Manitou Springs.

Naturen ved Cave of the Winds.

Ved Cave of the Winds.

Ved Cave of the Winds.

Ved Cave of the Winds.

Ved Cave of the Winds.

Ved Cave of the Winds.

Ved Cave of the Winds.

Ved Cave of the Winds.

Ved Cave of the Winds.

Inde i Cave of the Winds.

Inde i Cave of the Winds.

Inde i Cave of the Winds.

Inde i Cave of the Winds.

Ved Cave of the Winds.

Ved Cave of the Winds.

Ved Cave of the Winds.

Manitou Springs

Garden of the Gods.

Garden of the Gods.

Garden of the Gods.

Garden of the Gods.

Garden of the Gods.

Garden of the Gods.

Sødt rådyr ved Garden of the Gods.

Sjovt låg til en juice flaske.

På vej til Pikes Peak.

På vej til Pikes Peak.

På vej til Pikes Peak.

På vej til Pikes Peak.

På toppen af Pikes Peak.

På toppen af Pikes Peak.

På toppen af Pikes Peak.

På toppen af Pikes Peak.

På vej ned fra Pikes Peak.

På vej ned fra Pikes Peak.

På vej ned fra Pikes Peak.






På vej ned fra Pikes Peak.





Ved Seven falls.

Ved Seven falls.

Ved Seven falls.

Ved Seven falls.

Ved Seven falls.

Ved Seven falls.

Ved Seven falls.

Ved Seven falls.

Ved Seven falls.

Ved Seven falls.

Ved Seven falls.

Ved Seven falls.

Ved Seven falls.

Ved Seven falls.

Ved Seven falls.

Mig og min værtsfar ved Seven Falls.

Ved Seven falls.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar