mandag den 29. juli 2013

In a little town called Heppner

Nu har jeg endelig fået taget ordentlige billeder af byen. Det er en lille, men vidunderlig by. Der sker ikke så meget, men alligevel keder man sig aldrig. Tror ikke jeg kunne være endt et bedre sted end her, og jeg så glad for, at have muligheden for at komme tilbage. Så mange nye minder er blevet skabt mens jeg har været her hele sommeren. Marie, Camilo og jeg gik også en tur op til korset, hvor man kan se ud over hele byen.
Translated: Finally I have been able to get some pictures of this small little town called Heppner. Don't think I could have ended up a better place than this, and I'm so thankful that I'm able to come back and visit. So many new memories have been created during this summer. Marie, Camilo and I also went up to the cross, which was so much fun. 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar