onsdag den 9. oktober 2013

A walk inside the woods

Ham den søde og jeg tog en tur i skoven for et gå en tur. Jeg elsker simpelthen at være i skoven, specielt her om efteråret. Træerne er så smukke, men da vi ikke havde så lang tid at gå tur i, nåede jeg slet ikke at fange så mange af de smukke efterårsfarver. Jeg har dog allerede bestemt mig for, at jeg inden så længe igen skal en tur i skoven for at tage billeder af de mange flotte farver.
Translated: Me and my boyfriend went for at walk in the woods a couple of weeks ago. I love going for walks in the woods especially during fall because everything is just so pretty. We didn't have much time, since I had to go to work, so I already decided that I'll go for another walk in woods to take pictures of the many beautiful colors during fall. 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar