mandag den 26. august 2013

Seeing the falls

Min tur til "The states" er jo for længst ovre, men jeg havde fuldstændig glemt de sidste billeder jeg tog. Der skete utrolig meget de sidste 8 dage af min ophold i USA. Jeg var hjemme hos min veninde Jaime, som bor i Webster, NY sammen med 4 andre veninder. Vi tog en af dagene til Niagara falls i Canada, hvor jeg egentlig havde været før for nogle år siden, men hellere end gerne ville se igen. Vi parkede bilen på den Amerikanske side, og gik herefter over grænse til Canada for at se 'The falls' fra den canadiske side. Det var en rigtig hyggeligt tur i godt selskab :)
Translated: My trip to the states has been over for a long time, but I totally forgot about the pictures I took when I was at my friend's house in NY. One of the days we all went to see The Falls from Canada, and it was a beautiful sight. We parked the car in America and then walked to Canada to see the falls. It was such a fun day!

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar